czwartek, 23 czerwca 2011

Rolety i poduszki



Nareszcie znalazłam wolną chwilę i uszyłam dwie podszewki na poduszki i zasłonki-rolety. Wcześniej okno zdobiły tak samo szyte, tylko białe, a teraz czekają aż zabiorę się za haftowanie. Myślę o inicjałach, może jakimś wzorku richelieu, tylko muszę sobie to rozrysować. Napisy to wydruki na folii transferowej (obrazki pochodzą ze strony graphicsfairy ), na malowanie liter nie miałam czasu, bo chciałam wszystko "na już". Muszę poszukać fajnego lnu i zabrać się do szycia.
Przepraszam za jakość zdjęć, robiłam je przed chwilą, a  na niektórych zauważyłam nawet...muchę wrrr....
Lepiej takie zdjęcia, niż żadne ;)

18 komentarzy:

  1. cudownie jest u Ciebie! piękne poduszki i wspaniałe rolety! podziwiam Cię za umiejętność wyczarowywania takich śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!
    Piękne wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23.6.11

    o matko jak pieknie !!!!!!!! ja tez szyłam ostatnio poduszkę ale napis mi się nie odbił w całości - tego samego uzyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu, ja wycinałam każdą linijkę tekstu oddzielnie,a i tak pierwsza litera(D)nie przykleiła się cała. Żeby było śmieszniej, na drugiej poduszce, trzeci tekst od góry naprasowałam do góry nogami...Na szczęście nie rzuca się to w oczy ;)Zawsze mogę powiedzieć, że to zrobiłam specjalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zaskoczyły mnie te błękity u ciebie! :]aż piszczę ,żeby to zobaczyć na żywo!
    genialnie z tym wycinaniem każdej literki,nie widać tych śladów po transferze dookoła. A o roletkach z haftem tez marzę :]Tylko ja nie mam Twojej cierpliwości:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna dodatki. Pasowałaby do tego wnętrza zrobiona przeze mnie niebieska poszewka. Może jakaś wymianka? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lilla, uwielbiam wymianki:) Mieszkasz blisko mnie, aż dziw,że się nie znamy:)Będę spozierać na Twojego bloga z prawej strony, więc mnie nie zawiedź!:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle "na żywca" wszystko wygląda zajefajnie, Twój scraproomik zapowiada się cudnie! I muchy niestraszne :) Dzięki za wpuszczenie za próg dzikusa ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty dzikusie, możesz zawsze i o każdej porze mnie prowokować:)) Dziękuję dziewczyny za wizytę, ale za szybko mi zwiałyście, kto zje te ciastka,ciasto i inne takie takie, o wodzie mineralnej nie wspomnę:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne zarówno rolety jak i poduszki ;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Arine - mogę się kiedyś wprosić na kawkę? Kawka w takim miejscu to na pewno wielka przyjemność:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jee jak pięknie!!! Arine nie chcesz kota?? Dom na wsi musi mieć kota :) A na mnie spadły dwa znienacka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na kawkę, niedługo znowu zorganizuję spotkanie skrapkowe:)
    Mrude...mam kilka kotów "dochodzących":))Resztę opowiem na spotkaniu skrapkowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże... jak u Ciebie jest pięknie... aż mi się łezka w oku zakręciła, bo tak jakoś... tak idealnie! Trochę Ci zazdroszczę, ale po chrześcijańsku; a przede wszystkim, podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju!!! Jak tu pięknie u Ciebie:D Trafiłam tu dopiero dziś ale zostaje na dłużej!! Mogę????:D:D:D:D Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, ja i tu pięknie A takie poduszki z rysunkami łazienkowymi - to POTĘGA ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, ja i tu pięknie A takie poduszki z rysunkami łazienkowymi - to POTĘGA ;)

    OdpowiedzUsuń