środa, 21 grudnia 2011

Łańcuch biało-czerwony


 Łańcuszek zrobiłam wycinając trójkąty z resztek materiałów pozostałych po szyciu gwiazdek i serc.
Trójkąty nie są idealnie równej wielkości - łączyłam je ze sobą zszywając krótsze  boki ściegiem zygzakowym. 
Do prania raczej się taki łańcuch nie nada, bo brzegi będą się strzępić, ale na choince powinien spełnić swoją rolę i ładnie wyglądać.

*******************************

Oto wyniki losowania " czerwonego candy"

Usunęłam anonimowe komentarze w których nie podano swojej strony i wylosowałam z numerem 19
JAGODAJ ! Gratuluję i czekam na maila z adresem :) Paczuszka już jest zapakowana i czeka :)

Teraz zabieram się za ubieranie choinki :)

16 komentarzy:

  1. PIEKNY ORGINALNY ŁAŃCUCH:-))))POZDRAWIAM SERDECZNIE.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łańcuch jest cudny - widziałam na żywo :) Właśnie się biorę za podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pomysł miałaś,ja nie przepadam za łańcuchami na choince,ale ten bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, te Twoje ozdoby...jestem ich WIELKĄ fanką :) Cudne są i magiczne. Dziękuję za materiały :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuję za zabawę :) Gratuluję i pozdrawiam świątecznie :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo twórczy łańcuch - nie tylko na choinkę .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny łańcuch :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny łańcuch :-)
    pozdrawiam świątecznie i dziękuję za ..... piękną paczuszkę doszła wczoraj i jestem zachwycona :-)
    pochwalę się Twoimi cudeńkami po świętach :-)
    Jeszcze raz bardzo dziękuję i wspaniałych Świąt życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny łańcuch!!! pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łańcuch prezentuje się cudownie ;) a zwyciężczyni gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  11. no i znowu się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Tradycyjnie jak co roku
    sypią się życzenia wokół,
    większość życzy świąt wspaniałych,
    podarunków, dużych, małych,
    a ja życzę, moja miła,:*
    byś święta te spędziła
    tak jak sobie marzysz,
    pisząc wiersz pięknych wydarzeń.
    Może cicho bez hałasu
    Nie zważając na bieg czasu,:)
    może w gronie swoich bliskich
    jedząc karpia z jednej miski,
    może siedząc przy kominie,
    tulić sercem swą rodzinę,
    może lepiąc gdzieś bałwana,
    jeśli śniegu wór napada,
    sypiąc bliskim pyłek życzeń,
    tego Ci dziś właśnie życzę..

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku Arine :) Dalszych wspaniałych pomysłów i realizacji.
    Pozdrawiam serdecznie
    Madi

    OdpowiedzUsuń
  14. Arine, czy dostałaś mojego maila z adresem?
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochane, dziękuję za życzenia! :*

    Jagodaj, już odpisuję! Mój chyba nie dotarł do Ciebie:(

    OdpowiedzUsuń
  16. A więc tak wygląda ten łańcuch:) Świetny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń