czwartek, 28 listopada 2013

Ulotne sny

Jak widać, dawno nic nie pisałam, ale w tym czasie nie próżnowałam :)
Dzisiaj napiszę o kolekcji papierów, które zaprojektowałam dla "miniArtu"
"Ulotne sny", to komplet składający się z sześciu dwustronnych papierów 
i dwóch kompletów tagów.
Powstały jeszcze stempelki :) Słodko, pastelowo, mgliście- w sam raz,
 żeby stworzyć romantyczne kartki;



 Niestety, zdjęcia robiłam przy sztucznym oświetleniu; wypukłe, białe kropelki
 "Enamel accents" i drobinki brokatu są słabo widoczne.





7 komentarzy:

  1. Dla mnie możesz publikować jeden post na dwa lata, a i tak żadnego nie opuszczę. Baaardzo lubię wszystkie Twoje prace.
    Jestem na etapie nauki Ilustratora. Czy Ty też w tym programie pracujesz tworząc grafiki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tworzenia grafik czarno białych wystarcza mi kartka i tusz, ale kiedyś bawiłam się różnymi programami ...przy okazji konkursów na "grafikę komputerową ", i to z powodzeniem;) Dzięki za przypomnienie-jak je znajdę, to pokażę :)

      Usuń
  2. Moc pasteli i uroku - cudnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki. Niby na jedno kopyto, ale każda inna, jedna piękniejsza od drugiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie one są urocze !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie ciociu. Zapraszam do mnie narazie to probny blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wiesz damy to moja obsesja, więc te karteczki mnie totalnie zauroczyły, damusie są cudowne. Wszystkie karteczki cudne ale te będą mi się śniły po nocach, nie przesadzam.Pozdrawiam serdecznie i życzę ci spokojnych ,pełnych ciepła rodzinnego Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń