piątek, 28 listopada 2014

Sympatycznie


 Miałam przyjemność tworzyć grafikę na specjalne zamówienie dla Doroty z bloga "103metry".
Ilustracja powstała po wspólnych, dokładnych ustaleniach :)
Jeśli jeszcze nie znacie bloga "103 metry", koniecznie tam wpadnijcie, warto, naprawdę!
Dorota "z niczego" sama potrafi stworzyć przepiękne ozdoby do swojego domu, przerabia, maluje itp.
Tutaj  również inne  moje rysunki już oprawione - aż miło na sercu mi się zrobiło :)
***
                                                                




Pani Iwona chciała zawiesić obrazki w pokoju swojego synka
 i tak powstały  "Chłopięce" jesień i zima (ilustracje do serii Cztery pory roku.)
Wiosna i lato z dziewczynkami z tej serii są dla córeczki :)
Mam nadzieję, że dzieciom się spodobają :)


*****************

 Tego obrazka chyba nie pokazywałam...
Znajoma, Gosia, dokładnie opisała mi zainteresowania pary,
 dla której miał powstać ten rysunek. Podobno się spodobał :)


*****************
Przeszukam komputer, bo na pewno mam jeszcze sporo starszych prac,
a ciągle zapominam je pokazać :(



3 komentarze:

  1. Cudne, cudne. Zazdroszczę posiadaczom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje grafiki. Są fantastyczne, pełne uroku i niepowtarzalne! Prawdziwe cuda :)

    OdpowiedzUsuń