sobota, 14 marca 2015

Owalne podobrazie


Na jednym z ubiegłorocznych spotkań craftowych w Jastrzębiu Z. zrobiłam wyżej widoczny obrazek.
Świetnie pracuje się w grupie - pozdrawiam, dziewczyny :*
Chciałam koniecznie zrobić go w owalu, ale nie miałam podobrazia w takim kształcie,
więc musiałam zrobić go sama. Okazało się, że to nie takie trudne :)
Najpierw obrysowałam na tekturze modelarskiej owal (21/27 cm - posłużyłam się tacą), 
wycięłam, po czym nakleiłam zwykłe, białe  płótno, zawijając brzegi pod spód. 
Wystarczyło zagruntować i gotowe!
Dzięki temu, można mieć podobrazie w dowolnym kształcie i rozmiarze :)
 Wiele warstw; gesso, pasta strukturalna, elementy z masy MS, gaza, siatka, perełki w płynie itp.
Button z Lemoncraft


4 komentarze:

  1. Przepiękna praca Arinko. Śliczne detale, kolory. Wszystko dopieszczone i pięknie zestawione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie prace. Sama jeszcze nie potrafię zrobić, choć mediów już kilka zakupiłam. Wciąż brak mi odwagi do eksperymentów.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest po prostu dzieło sztuki, jak Ty to robisz? Najbardziej zachwycają mnie te przecudne różyczki. jestem na prawdę pod wielkim wrażeniem. A ja zapraszam dzisiaj do przeczytania czemu w końcu zdecydowałam się na Disqus oraz na Linkowe Party u Lifestylerki. To świetna okazja, żeby zaprezentować swojego bloga, przeczytać ciekawe artykuły oraz poznać świetne osoby. Serdecznie Cie zapraszam:).

    OdpowiedzUsuń