środa, 23 marca 2016

Drugi Jastrzębski Jarmark Wielkanocny 2016

Kolorowe, świąteczne jarmarki, to już tradycja w wielu miastach. 
Niestety, w moim, nic takiego się nie działo, do czasu, aż miastem zaczęła rządzić kobieta :) 
Nie mogłam nie wziąć czynnego udziału, również w drugiej edycji, choć mam nawał pracy.
Podzielę się zdjęciami, które znalazłam w necie;

Drzewko i jajeczka własnoręcznie zrobione.
 O drzewku będzie jeszcze w następnym poście.
Na pierwszym planie rękodzieło mojej siostry, w drugim - pijemy kawkę :)
Zdjęcia Andrzej Klocek, cała galeria na tuJastrzębie

***
Wymyślamy ceny ;)
W tym roku również postawiłam na pastele.
Miałyśmy domek razem z Margaretką (czerwona kurtka) i Kasią. Razem weselej :)
 Zdjęcia z fotogalerii JasNet

***
Jeden z moich stroików.
Pisanki obsypane pyłkiem brokatowym, którego oczywiście nie widać...
Pisanki Violi...
i Jej słodziaki
Pięknie wykończony, staranny sutasz Kasi
Słomiane kurki Margaretki :)
Pogoda dopisała, a ponoć miał spaść deszcz ze śniegiem ;)
Na brak klientów również nie mogłyśmy narzekać, a do tego wszyscy mili :)

Cała fotogaleria na stronie Jastrząbek.pl
***
Oprócz stoisk było wiele atrakcji (świetny teatr Monitoring) ,
a do tego to ogromne jajo - ja również się podpisałam ;
 Więcej zdjęć TU


***
Filmik

                                                                    


Już nie mogę doczekać się następnego jarmarku w grudniu- na pewno tam będę!






1 komentarz: