piątek, 10 listopada 2017

Ahoj Marynarzu :)

Alicja

Każda małą dama ma pod spodem długie majtaski :)
Kuba

Moje lale można prać w pralce w 30 stopniach.
Ola

Wszystkie elementy są dobrze przyszyte do lali, żeby jak najdłużej wyglądała jak nowa.
Jacek
Czapki, chustki są również dobrze przyszyte.

Przedstawiam Olę, Alicję, Kubę i Jacka.
Metodą prób i błędów, wypracowałam sobie nowy wykrój lalek.
Tak powstały kolejne, większe od poprzednich.
Kuba i Jacek to moje pierwsze lalki dla chłopców :)

PS Ostatnie moje posty dzieli pół roku, od świąt, do świąt, ale jeszcze przed 
Bożym Narodzeniem zasypię Was nowymi wpisami, obiecuję :)

3 komentarze:

  1. Są przecudowne i dobrze, że wróciłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze! co jedna to ładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :* A obietnicę spełniam; jeszcze tak często nie pisałam nowych postów :)

    OdpowiedzUsuń