czwartek, 26 sierpnia 2010

Kartki z zakładkami

Kartki z zakładkami - 2 w 1 :)
Pokazuję akurat te karteczki, bo wykorzystałam w nich "Arinki", stemple, które do niedawna można było zamówić w "Polpompie".
Od niedawna ruszyła firma LEMONADE, która zastąpiła powyższą , ale to już chyba wszyscy wiedzą :)) Niedługo trafią do tego sklepu moje nowe, mam nadzieję, jeszcze ciekawsze projekty...staram się :)
Jeśli lubicie wyzwania z nagrodami to TU, do 1 września można wziąć udział w jednym z nich. Inspiracji można poszukać na BloguLemonade :)

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na połączenie dwóch elementów w jedną całość :) Tonacja kolorystyczna jest nieziemska, przykuwa całkowicie wzrok! i uwypukla pięknie pokolorowane Arinki :) Już nie mogę się doczekać kolejne serii stempelków Twojego projektu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze te Arinki i pomysł na kartki 2 w 1 super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta w kapeluszu wygląda jak moja Pyzunia :P
    fascynujące jakie Twoje prace są dopracowane i bogate w szczególiki, bardzo fajny pomysł daw w jednym

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ..i jakie kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra pomysł!Śliczne karteczki, a Arinki są czadowe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na kartkę z dodatkiem! ja do tej pory wymyśliłam kartkę z lizaczkiem, wiatrczkiem, oraz z zawieszką do komórki (wkrótce dodam) http://galeria-natali.blogspot.com/
    Ostatnio zakupiłam jeden arinkowy stempelek i ... jestem pod wrażeniem, na pewno na tym się nie skończy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł!! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń