poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Katalog Ikea :)


Otrzymałam niedawno wielgachny
 katalog Ikea ze swoim zdjęciem na "okładce" :)
Zdjęcie zrobione pospiesznie, zaraz po mojej "inspekcji" instalacji ogrzewania
podłogowego w naszym "białym domku"-
za duża bluzka, grzywka za uchem i ja kucająca na progu :)) Prace posuwają się teraz w błyskawicznym tempie -
 jeszcze w tym roku czeka mnie przeprowadzka, więc teraz zajmuję się planowaniem.
 Kafelki zamówione, meble kuchenne również
(biały Stat ), niedługo czeka mnie malowanie wszystkich pomieszczeń...Parę koleżanek obiecało pomoc ;)



                                             Moje ulubione kolory; czarny, biały, szary ;
                                             Słodkie pastele;
                                            Folkowe klimaty;
TU można obejrzeć katalog online :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję okładki katalogu!!! Fajnie w końcu zobaczyć Ciebie, taka młodzieńcza siła emanuje z Twojej twarzy:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna okładka ! Gratuluję! Fantastyczna sprawa z tymi indywidualnymi okładkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. biały Stat! o żesz w mordę, ja pomalują -wybierz mnie :P ale potem zaprosisz na kawkę :P buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. super okładka,gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna okladka, przyjemniej na pewno przeglada sie katalog.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdraszczam
    złapałam Cię, zajrzyj na mój blog, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń