środa, 21 września 2011

Poduszki i haft intuicyjny ;)



 

Inspiracją była poduszka uszyta przez Anitę, którą miałam okazję osobiście zmacać :)
Miałam dużo kremowego materiału i postanowiłam uszyć trochę poduszek...
Szycie nie trwało długo, a że dopadła mnie jesienna niemoc, zasiadłam z igłą i nitką i postanowiłam poduszki troszkę ozdobić. Jak zwykle, rozpędziłam się i nawet zrobiłam hafty, które nazwałam "intuicyjne", bo wyszywałam bez szkiców, ot, takie zakrętaski ;)
Powstało również serduszko, które dołączam do mojego candy :)

11 komentarzy:

  1. Piękne, romantyczne poduchy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne poduchy !!! bardzo podobają mi się zawijaski i guziczki oraz te kwiatuszki takie " napompowane nie mam pojęcia jak są zrobione ale ślinię się do nich PPPP

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21.9.11

    Sam wiktoriański smak.Uwielbiam ten styl.Pozdrawiam.Cecylia

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się! są cudowne!!! przepięknie wyszywane :) aż mam ochotę się w nie wtulić! nie za dużo ich masz dla siebie? ;) buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. o la la! jestem pod wrażeniem!!!!!!!!!!!!!!! sama nie wiem,która najpiękniejsza:]

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne te poduszeczki - bardzo romantyczne :) Arinko kochana czekam na kontakt z Twojej strony w sprawie konika! Nie mów mi proszę, ze się rozmyśliłaś, bo się załamię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bossanowa - przepraszam za zwłokę! Rzucam palenie i dlatego jestem roz...targniona.Tak, jak odpisałam na poniedziałek wyślę szkice :*
    Ciii...piąty dzień nie palę i motam się straszliwie ;)Kiedyś to zobrazuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy5.12.11

    przecudowne te Twoje prace a juz nie wspomne jakie pracochłonne.A pomysłow Ci nie brak. częstotu zaglądam i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszki są wspaniałe! Ogromny szacun za to wyszywanie jasną nitką na jasnym tle:)

    OdpowiedzUsuń