poniedziałek, 30 stycznia 2012

Koszyk na owoce


W moim świątecznym wpisie można było zauważyć w oknie koszyczek
który zrobiłam z metalowej siatki. Jest trochę "wymęczony"-
to efekt mojego ciągłego niezadowolenia z kształtu :))
Nie miałam lepszego pomysłu  na wykończenie brzegu i obwiązałam go 
sznurkiem który pomalowałam na biało. Średnio to wyszło ;)
Teraz koszyk dostał nową szatę z pasków tkaniny, numerek
(dziękuję  Moniko ) i już bardziej mi się podoba.
Zaraz  zabieram się za obijanie siatką mebli i mam nadzieję, 
że wkrótce będę mogła je pokazać - trzymajcie kciuki :)

14 komentarzy:

  1. Anonimowy30.1.12

    koszyk jest super! bardzo pomysłowy :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Arine ten koszyk jest świetny !!! Obłędny ... sama taki bym chciała ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy30.1.12

    jestes czarodziejką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny !!!! chyba zrobię sobie podobny !!! jestem zachwycona Twoja pomysłowością!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudny, podziwiam :)
    Rozumiem, że w związku z numerkiem w koszyczku zawsze znajdują się 82 owoce? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNY PO PROSTU CUDOWNY!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem był i jest boski! a mebli juz doczekać się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  9. aha,piękne zmiany na blogu :]

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! piękny koszyk!!! a numerek idealnie wpasował się w całą kompozycję ;)

    i do tego jeszcze cuuuuuuuudowna zmiana nagłówka!!! fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowy koszyczek :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuuu, nowa szata graficzna bloga- Super! ;p
    Koszyczek też fajny.
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałaś świetny pomysł z tą siatką! Kosz prezentuje się niezwykle oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń