czwartek, 29 marca 2012

Wielkanocne ozdoby





To pierwsza część ozdób, które zrobiłam na Wielkanoc.
Wydmuszki i plastikowe jajeczka okleiłam skrawkami starej książki, pomalowałam rozwodnioną, białą farbą i przetarłam kolorowymi tuszami. Nałożyłam kalkomanię ze starymi rycinami i gotowe.
Reszta materiałów; siatka ( jeśli jej szukacie, wpiszcie w Google"sześciokątna galwanizowana")
drut, faszyna, wiklina, zasuszone kwiaty hortensji (dziękuję Brydziu 58) i jakieś zielone suszki.
Następna część ozdób niebawem :)



23 komentarze:

  1. Wspaniałe dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że to Arinowe ozdoby :-) Bardzo klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownosci...........;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szast-prast, ot tak od niechcenia, czary-mary i już jest piękna ozdoba Wielkanocna. Nie każdy tak ma :) Bardzo piękne dekoracje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne! zwłaszcza te pisanki w wiklinowych wianuszkach

    a faszyna skąd? bardzo mi się podobają ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainspirowałaś mnie do działania, myślałam, że sobie odpuszczę w te święta, ale chyba jednak nie ;) Te jajka gazetowe - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są bardzo oryginalne. Najbardziej podoba mi się "gniazdo" na tym stojaku. Wszystko świetnie dograne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne kolorki mają jajeczka, nie mogę się napatrzeć :)
    miłego dnia
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianuszki z jajuszkami są cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie dekoracje :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od dłuższego czasu zachwycam się Twoimi ozdobami. Pozwól, że troszkę zainspiruję się aranżacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wlasnie odkrylam Twoj blog - cudny!! Grafika niesamowita, juz sie w niej zakochalam. Pozdrawiam cieplo

    Aaa piekne jajka oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne aranżacje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne ozdoby, jestem w stanie zrobić tylko koszyczek z siatki

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy29.3.12

    jakie cuda!!!!!!!!! jajka pierwszy raz widze w takim wydaniu i bardzo, ale to bardzo mi przypadly do gustu. Na kompozycje na 4 zdjeciu nie moge sie napatrzec.... piekna....
    Gratuluje pomyslow i czekam na dalsze propozycje

    pozdrawiam
    aga.b

    OdpowiedzUsuń
  16. I zrobiło się bardzo świątecznie! Wspaniałe ozdoby przygotowałaś - najbardziej urzekły mnie te ptaszki z ostatnich zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie u ciebie. Już świątecznie, a ja nawet nie zaczęłam.... Koszyk chyba zgapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za dobre słowo:)


    Anitko, o faszynę popytaj w kwiaciarniach
    Mrude- będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zachwycona Twoimi aranżacjami!
    Piękne i pomysłowe ! Już nie mogę się doczekać na drugą część. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Elusia, cuda same, ale u Ciebie musi być teraz nastrojowo i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana - powaliłaś mnie tymi ozdobami!!! są przepiękne i takie nietuzinkowe! rewelacja!

    OdpowiedzUsuń