środa, 14 maja 2014

Pozlotowa kartka


Kartkę można złożyć "na płasko", teraz w wersji rozłożonej.


Kwiatek zrobiony przeze mnie; z brokatowym środkiem i serduszkiem z masy.

W sobotę, 10 maja miałam okazję i przyjemność uczestniczyć w katowickim zlocie 
"Papiorzany Comber". Atrakcji było co niemiara, nie będę wszystkich wymieniać -
  zabawa była super! Jeśli ktoś nie był na takim zlocie, a lubi różne robótki ręczne 
koniecznie musi się wybrać :) Dziękuję wszystkim, z którymi dane było mi się spotkać,
pośmiać i porozmawiać, (boję się, że kogoś pominę, więc nie wymieniam)
 a już szczególne podziękowania należą się organizatorkom :*
*****

Karteczka, którą pokazuję powstała na konkurs Lemoncraft,
(według tej mapki) i ...wygrała! Bardzo się ucieszyłam, bo siedziałam nad nią 2 dni :D
Nagrodą była masa produktów Lemoncraft i już nie mogę się doczekać, kiedy 
zacznę z nimi zabawę :)

10 komentarzy:

  1. Czekałam, aż opublikujesz swoją pracę, nie miałam okazji się dobrze przyjrzeć, a wiedziałam, że MUSI być piękna! :)
    Gratuluję Ci serdecznie, świetna kartka! Ja zdjęcia swojej wrzucę jutro ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Ja tam się nie dziwię, że wygrała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda :) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie! ;)
    jesteśmy nowi więc trochę spamujemy, ale liczymy też na miłe przyjęcie do Waszego grona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak późno, ale witam!

      Usuń
  5. Nie miałam czasu nawet na zaglądanie na swojego bloga, ale rzeczywiście, zbieram emaliowane różności :) Moja kochana rodzina wie i systematycznie mnie obdarowuje:) Mam już chyba wszystko, oprócz dużego, białego dzbanka..ale chyba nieaktualne?

    OdpowiedzUsuń