piątek, 13 stycznia 2017

Dekoracje czas schować

 To już najwyższa pora, by rozebrać choinkę i schować świąteczne dekoracje.
Ja odwlekam ten moment jak najdłużej, bo żal...
Patent na stojak do choinki - pożyczyłam żeliwną podstawę od manekina,
pasowała jak ulał! 
Girlanda na poręczy, taka sama jak w ubiegłym roku,
ale gorsze zdjęcie :(

Nie mogłam się oprzeć okazji i na wyprzedaży kupiłam wielką "latarenkę". 
Nie upolowałam tak dużych świec, więc zrobiłam stroiki. 
Gotowa baza to stożki ze styropianu (można zrobić je z tektury), które okleiłam filcem, gipiurą i perełkami, tak jak podstawę.
Patyczek modelarski obwiązany wstążką, umocowany na gąbce florystycznej.
 Kompozycja na starej skrzyni. Stary miś i klatka z orzechami jest tam nie tylko w święta:)
Gotowy wieniec ozdobiłam gałązkami, śnieżynkami, kryształkami. Zawiesiłam gipiurową bombkę
 (jak na złość, po jarmarku zostały mi tylko największe) ;).
Poroże pomalowałam farbą akrylową.
Na wieńcu są ukryte lampki ledowe na baterie.
Bardzo proste stroiki. Na świeczniku również są lampki ledowe.
Polecam te,o ciepłym zabarwieniu.
Małą choineczkę miałam wyrzucić, ale ozdobiłam i umieściłam w szklarence (Ikea),
razem z jelonkiem i gwiazdą zrobioną z tektury modelarskiej.
Całość wysypałam sztucznym śniegiem.
***
"To by było na tyle", bo inne dekoracje nie chciały wyjść na zdjęciach.
Jutro wszystko demontuję, bo mam na środku pokoju sekretarzyk,
ale o tym w następnym wpisie :)



9 komentarzy:

  1. Śliczny wystrój wnętrza, tak jasno, czysto i elegancko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten stroik w filiżance dał mi do myślenia... Ja dziś zaczęłam demontaż świątecznych ozdób ( jedna z nich wisiała przez cały rok i nadal nie mogę się przemóc by złożyć:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje, nie dziwne, że Ci żal :) Mi też zawsze żal, dlatego zdecydowałam się na sztuczne choinki, żeby bez uszczerbku mogły stać do 2 lutego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam sztuczne, dopiero wczoraj rozebrałam :)

      Usuń
  4. Ślicznie na święta udekorowałaś dom. U mnie jeszcze choinka stoi bo żal pozbywać się tego magicznego nastroju. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje!Zimowo a tak ciepło i przytulnie. Mnie też pakowanie wszystkiego do pudeł. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Klimatycznie i bardzo zimowo! Cieszę się z tego posta i Twojego zaproszenia do własnego domu - podziwiam z wielką przyjemnością tak piękne wnętrza i jednorodny styl! Na szklarnię też poluję, ale obiecuję sobie, że już niczego nowego nie kupię... Zobaczymy. Wszystkiego dobrego w 2017! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow przecudne ozdoby. Musiało być u Ciebie magicznie !!

    OdpowiedzUsuń